منو ببخش....
زندگی رو عشق است
تا شقایق هست زندگی باید کرد

 

اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
 
اگه تویی اون که فقط دلم می خواد منو ببخش
 
اگه دلم تنگ میشه خیلی برات منو ببخش
 
اگه نگام گم می شه تو شهرِ چشات منو بخش
 
منو ببخش اگه شبا ستاره ها رو می شمارم
 
اگه همش پیش همه بهت می گم دوست دارم
 
منو ببخش اگه برات سبدسبد گل می چینم
 
منو ببخش اگه شبا فقط تو رو خواب می بینم
 
منو بخش اگه فقط اسمتو تکرار می کنم
 
همش تو رو بهانه ی گریه ی گیتار می کنم
 
منو ببخش اگه واسه چشای تو خیلی کمم
 
تو یه فرشته ای و من خیلی باشم یه آدمم
 
منو ببخش اگه برات می میرم و زنده می شم
 
اگه با دیوونگیام پیش تو شرمنده می شم
 
منو ببخش اگه تو رو می سپارمت دست خدا
 
اگه پیش غریبه ها به جای تو می گم شما
 
منو ببخش اگه بهت زیادی لبخند می زنم
 
برای چش نخوردنت همیشه اسفند می زنم
 
منو ببخش اگه می خوام فقط بشی مال خودم
 
ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم
 
منو ببخش اگه شبا تو رو به ماه نشون می دم
 
از روی قله ها اگه واسه تو دست تکون می دم
 
منو ببخش اگه نخواست با من بمونی سرنوشت
 
قرار ما پشت یه بید یه روزی تو اردیبهشت




نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت1:36---7 مهر 1390
سلام
وبلاگ خوبی دارید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 6 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مینا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 136
بازدید هفته : 212
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 236055
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كد تصوير تصادفی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

Best Cod Music

آيکـُن هاي ِ دختره